Naar aanleiding van de vele geluiden die wij ontvingen over de aantallen beschikbare programmaboekjes en de antwoorden in de enquête was onze wens om voor de rest van dit seizoen de oplage van de boekjes flink te verhogen.
We zijn blij dat onze wens werd gedeeld door Chris Russell BV, de producent en sponsor van de boekjes. Daardoor konden we nieuwe afspraken maken over de aantallen boekjes, zodat u niet meer misgrijpt als u MartiniPlaza binnenloopt.
Daarnaast blijven losse rosters beschikbaar voor mensen die wel deze informatie willen, maar geen boekje wil kopen.
Voor de verdere toekomst kijken we nog naar de vorm waarin het “boekje” gaat verschijnen. Het splitsen van inhoud, deelname aan het pauzespel en roster zal daarbij een van de belangrijkste punten van overweging zijn.
Chris Russell is een full service reclamebureau met een interne uitgebreide drukkerij en richt zich op de complete verzorging van reclame-uitingen. Met een team van vormgevers, marketingexperts, tekstschrijvers, ICT’ers en productiemedewerkers werken zij al meer dan 20 jaar aan het succes van de klant. De combinatie van een eigen drukkerij en onze andere afdelingen maakt het bedrijf uniek. Van concept tot realisatie, alles vindt plaats onder één dak, hierdoor zijn er korte communicatielijnen en kunnen snelle en flexibele levertijden worden gehaald.
Deel op social media